מתכונים לחג החנוכה ב-5 דקות עבודה

מתכונים לחג החנוכה ב-5 דקות עבודה

מתכונים לחנוכה, החג שאנחנו הכי אוהבות. לפניכם מיטב המתכונים לחנוכה בהכנה קלה ונעימה. מתכונים לחנוכה קלים וברורים שיוסיפו לשמחת החג.

חנוכה הוא חג האור, נחגוג אך ניצחנו את הרומאים להזכיר לנו שבכל דור ודור קמים עלינו ואנחנו מנצחים ואוכלים מתכונים טעימים.

חנוכיה עשויה עוגיות מלח, עוגיות לקישוט בלבד, עוגיות מלח
  • 5/0

להכין חנוכיה בשיעור יצירה. עוגיות מלח אינם למאכל. כלומר אפשר לאכול אותם אבל לא מומלץ. כי הם מלאות מלח ומטרתם אינה למאכל אלה לקישוט. העוגיות הללו הכי טובות לקישוט הסוכה בסוכות, הכנת חנוכייה, בחנוכה או לכל עבודת יצירה עם ילדים ובכלל. אנו נעשה את כל תהליך האפייה- מ- 3 מרכיבים בלבד: נערבב- נרדד- ניצור צורות בבצק. לאחר מכן נאפה. כשהעוגיות מוכנות נקשט בכל צורה שנרצה. ומכיוון שהם אינם למאכל. ניתן לקשט בצבעים שאינם אכילים ולקשט כמו בשיעור יצירה. מתאים מאוד לעבודה עם חותכנים ועם תבניות לעוגיות. עוגיות שמככבות בבתים בעולם בכל חג מולד ובשיעורי יצירה.

סופגניות קלאסיות לחנוכה
קינוחים | פרווה | פרווה
  • 5/5

מתכון סופגניות קלאסי לחג החנוכה ובכלל. טעים כלכך וחגיגי.

עוגיות לחג החנוכה, עוגיות עם חלונות צבעוניים לחג החנוכה
  • 5/0

עוגיות לחנוכה מאוד יפות, מאוד טעימות שמשדרות שמחה וחגיגיות. עוגיות לחג החנוכה אותם אפשר להגיש על שולחן החג או לתלות לקישוט בקלות. עוגיות ויטראז' צבעוניות לג החנוכה. קלות להכנה מעולות לטבול בהם את התה או הקפה. עוגיות שרשרת.

דבלה, שושני בצק טריפוליטאיות
  • 5/0

הקינוח שעושים כל חנוכה ובכל פורים. כייף להכין קינוח שהוא מסורת מצפון אפריקה, עם מתכון מדויק שעובר מדור לדור. כל כך טעים ומתוק. תענוג.

מילוי לימון ושוקולד לבן לסופגנייה
  • 5/0

מילוי לסופגנייה יכול להכיל כל כל הרבה אפשרויות חוץ מהמילוי הקלאסי של ריבת התות. הנה המילוי האהוב עלינו: מילוי לימון עם שוקולד לבן. קל להכנה ומושלם עם הסופגנייה.

סופגניית סל רוטי מנפאל הכי קלות להכנה
  • 5/0

סל רוטי או לחם מתוק הוא אחד הממתקים הפופולריים של נפאל וכדאי מאוד להכיר וגם להכין בחנוכה. סופגניות אלו הן חלק בלתי נפרד מהפסטיבלים בארץ זו. סופגניות Sel roti מטוגנות שמזכירות ספינג' ויש שיגידו יותר טעימות.

תגובות והערות: (0)

כתוב תגובה או הערה:
יש להזין שם
יש להזין הערה