מתכונים נהדרים לארוחה לשניים

מתכונים נהדרים לארוחה לשניים

פעמים רבות שתכננו להכין ארוחה לשניים מצאנו את עצמנו עם המון מתכונים למשפחות גדולות, לחגים. עמוסות מרכיבים, המון מצרכים והמון זמן. אבל אנחנו רוצות ארוחה רק לשניים. מה עכשיו נתחיל לחשב איך מפחיתים את הכמויות? אז לא עוד. לפניכם 10 מתכונים קלים ופשוטים לארוחה לשניים.

לפניכם רעיונות לארוחות: קינוחים לזוג, מרקים לזוג, עוגות לזוג, עוגיות לזוג  ועוד. באתר שלנו כמובן יש עוד המון מתכונים שמתאימים לארוחות קטנות, עוגות קטנות וקינוחים לשניים למשל:  לרעיונות לקינוחים נוספים לחצו כאן, למרקים: לחצו כאן. לארוחה עם עוף- לחצו כאן, לעוגות במאג- לחצו כאן ועוד.

עוגת פודינג לימון לשניים
  • 5/0

עוגת פודינג ולימון לזוג הוא קינוח בהיר, עדין ולימוני ויש בו שני קינוחים יחד, כאשר התערובת נפרדת כמו בקסם לשתי שכבות לאחר שהיא נאפית בתנור - שכבת פודינג עשירה ועליה שכבת עוגה רכה. הדרך הכי נהדרת לסיים ארוחה זוגית טובה.

מוס שוקולד לשניים
  • 5/0

מוס שוקולד עם מרקם קרמי מתוק, ממכר ומתמוסס בפה. שוקולד רך וטעים בכל ביס. הקינוח הכי שווה שאנחנו מכירות.

פודינג תפוזים לשניים
  • 5/0

פודינג תפוזים או רפרפת תפוזים הוא מעדן מושלם ודרך מצוינת לסיים ארוחה זוגית טובה. קינוח טעים וקל להכנה. אפשר להכין את פודינג תפוזים גם יום לפני הארוחה ולשמור במקרר.

עוגת גזר לשניים
  • 5/0

עוגת גזר הכי טעימה בעולם היא הקינוח המושלם לסיום ארוחה זוגית טובה ונעימה. מתכון נפלא וקל להכנה של עוגת גזר נימוחה, עם קרם גבינה משגע ומקושטת בצימוקים. עוגת גזר קטנה, קוטר תבנית 15 ס"מ, שתוכלו גם להביא לעבודה ולחלוק רק עם החברים הטובים.

עוגת גבינה לשניים
  • 5/0

עוגת גבינה מדהימה וטעימה, קלה מאוד להכנה, עם בסיס פריך מפירורי עוגיות או ביסקווטים עם מלית גבינה רכה ועשירה. הדרך הכי נהדרת לסיים ארוחה זוגית טובה או מפגש לקפה ועוגה. עוגת גבינה המתאימה מאוד גם לחג השבועות. עוגת גבינה לתבנית 15 סמ.

גולש הונגרי לשניים
  • 5/0

גולאש הונגרי מסורתי הוא תבשיל בקר בסיר אחד. קל להכנה וטעים מאוד. שהמנה מוכנה הבשר רך וטעים וספוג בטעם התבלינים. מעדן. הצמחונים יכולים להחליף את הבשר בטופו.

ג'מבליה אדומה הארוחה הכי טעימה עם עוף אורז וירקות לשניים
  • 5/0

גמבליה היא מנה מסורתית מלואיזיאנה, עם השפעות צרפתיות וספרדיות. גמבליה מורכבת באופן מסורתי משילוב של אורז, עוף וירקות. הארוחה המועדפת מלואיזיאנה, היא עמוד התווך בארוחות, מסיבות וחגיגות. לגמבליה האדומה יש כוחות התחדשות מדהימים. בין אם בסיר ענק להאכיל מאה איש או סיר קטן להאכיל שניים. אורז חם מהול בעגבניות עסיסיות חריפות, ירקות, נקניק ועוף היא ארוחה טעימה וקלה להכנה.

מרק עגבנית קרמי לשניים
  • 5/0

אין דבר טוב יותר מקערה חמה של מרק עגבניות ושמנת המוכן תוך זמן קצר. מרק עגבניות טעים טעים וקל להכנה. כבר הזכרנו שעגבנייה היא בצבע של לב?

מרק פטריות ועירית לשניים
  • 5/0

מרק פטריות נהדר לשניים בחורף קר וגשום. מרק פטריות קטן, אבל מספיק. פשוט להכנה אבל מרשים. מרק פטריות עם עירית וגרגרי חרדל המוסיפים טעם מיוחד נהדר. מרק פטריות קרמי מהיר הכנה וטעים מאוד. מתאים כמנה ראשונה בארוחה זוגית טובה.

עוגיית שוקולד צ'יפס ענקית לשניים
  • 5/0

עוגיית שוקולד צ'יפס גדולה, ענקית כ-13 ס"מ, יפה וטעימה שאפשר להכין לסיום ארוחה טובה או במפגש נעים על כוס קפה. עוגיית שוקולד צ'יפס ענקית, עוגייה קלה להכנה וטעימה טעימה. המתכון מתאים ל- 2 עוגיות. אבל אנחנו ברוחב לב נוציא רק אחת ונחלוק באהבה. טעים טעים.

תגובות והערות: (0)

כתוב תגובה או הערה:
יש להזין שם
יש להזין הערה