המון המתכונים לעוגות הפוכות

המון המתכונים לעוגות הפוכות

מחפשים עוגה יפה וקלה להכנה? אין יפה כמו עוגה הפוכה. עוגה הפוכה היא קלה להכנה, טעימה ומתוקה והפירות הפזורים עליה מוסיפים טעם ומראה מרשים. העוגה נקראת "עוגה הפוכה" כי לאחר האפייה אנחנו הופכים את העוגה על כלי הגשה ואז מתגלה המראה המעוצב של הפרי.

קל להכין עוגה הפוכה. מדובר בעוגה בחושה עם טוויסט. לכל עוגה הפוכה יש את שילובי הטעמים הייחודיים לה. מספיק להיות אופה מתחיל.ה כדי להכין את העוגות הללו ובקלות. עוגה שמתאימה לכל עונה ולכל אירוע. עוגה שמוסיפה צבע וטעם לכל שולחן. אפשר להכין עוגה הפוכה כמעט עם כל סוג של פרי רק צריך לדעת את הבסיס. עוגה הפוכה היא עוגה בחושה, אוורירית, רכה ומתוקה שתשדרג לכם כל אירוע. 

לעוד בלוגים לחצו כאן. 

עוגת אגסים הפוכה וקלה להכנה
  • 5/0

רוצה להפנט את האורחים בעוגה טעימה? הכינו את עוגת ג'ינג'ר אגסים הפוכה הזו עם ארומה עמוקה וטעם נפלא של גן עדן. העוגה עשויה אגסים, ג'ינג'ר, קינמון, וסילאן. קל להכנה ומושלם.

עוגת אפרסקים הפוכה וטעימה
  • 5/2.4

עוגת יפה וטעימה עם אפרסקים ואם רוצים אפשר להוסיף גם פירות יער. עוגה קלה להכנה מהירת הכנה שמביאה עימה רעננות נפלאה כמו שרק פירות נהדרים ממשפחת הוורדיים יודעים לעשות. עוגה נהדרת כקינוח לארוחת בוקר או בקלילות עם הקפה.

עוגת אשכוליות הפוכה ומטריפה
  • 5/0

אם אתם אוהבים עוגה מרירה-מתוקה ו/או בילדותכם הייתם פורסים אשכולית לחצי, מפזרים סוכר ועם כפית אוכלים אז העוגה הזאת בדיוק בשבילכם. עוגת אשכולית הפוכה היא יפה וטעימה. טעם האשכוליות נותן מרירות טעימה המשתלבת נהדר בעוגה. עוגת פירות קלאסית ומתוקה. עוגה מהירת הכנה וקלה להכנה. שתמצאו אשכוליות בדוכני הפירות זה יהיה בדיוק הזמן להכין את העוגה הנפלאה הזאת. אפשר להשתמש גם באשכולית אדומה, הנקראת גם אשכולית דם.

עוגת בננה הפוכה וקלה להכנה
  • 5/0

האם אתם יודעים מה קורה כאשר בננה וקרמל נפגשים? גן עדן עלי אדמות. זאת בדיוק העוגה הנכונה לסנוור את האהוב, החברים והמשפחה שלכם. חוויה מנחמת עם מגע פיקנטי של קינמון ואגוז מוסקט כדי לגרום לכולם להתמכר.

עוגת דובדבנים הפוכה הכי טעימה וקלה להכנה
  • 5/0

עוגת דובדבנים בחושה והפוכה. עוגה ועליה דובדבנים משומרים כהים או מסוכרים כי מדוע להגביל אותנו לעונה? למרות כי בעונה ניתן להשתמש בדובדבנים טריים מגולענים. מגישים פרוסת עוגה חגיגית אותה מעטרים עם קצפת. היופי של העוגה הוא במראה שלה ובטעם הנהדר. עוגה קלה להכנה טעימה, מתוקה ומרעננת. עוגה של קיץ שאפשר להכין כל השנה בתבנית 20 ס"מ.

עוגת לבה הפוכה ומהממת!!
  • 5/5

עוגת שוקולד אישית וחמה המוגשת במנג'ט. עוגה מלאה בשוקולד נוזלי מבפנים. עוגה עשירה במתיקות ורכות. מדוע עוגת לבה הפוכה? כיוון שלא נהפוך את העוגה, אלה נשאירה כפי שהיא. אנחנו מעדיפות לא לגרד את הצלחת כדי לאסוף את השוקולד שנזל. קאפקייקס לבה הכי טעים שיש.

עוגת לימונים הפוכה הכי טעימה
  • 5/0

עוגת לימון הפוכה היא עסיסית, מפתיעה בטעמה המתוק ומענגת. חווית הדרים מופלאה. עיטור הלימון החיצוני נותן לעוגה מראה משגע והטעם המתוק- חמוץ מאוזן בצורה מושלמת. לימונים יש כל השנה כך שתוכלו להכין אותה עוד היום וכל השנה. עוגה קלה להכנה מהירת הכנה, חגיגית וטעימה.

עוגת תפוז דם הפוכה וקלה להכנה
  • 5/0

לעוגה הפוכה של תפוזי דם זו יש טעם עמוק של חמצמצות וקרמיות. זו עוגת חורף מיוחדת לעונת תפוזי הדם. העוגה מוכנה בזמן קצר ומהווה שואוסטופר אמיתי בארוחות משפחתיות ובחגים. עוגה קלה להכנה שניתן גם להכין עם תפוז רגיל או אשכולית.

עוגת תפוחים הפוכה הכי טעימה וקלה להכנה
  • 5/0

עוגת תפוחים וזַנְגְּבִיל הפוכה היא שילוב מושלם שמקומה הטבעי הוא על שולחן הקינוחים הטעימים. עוגה עם מראה מהודר וטעם חגיגי. תוכלו לגוון את טעם העוגה על ידי כך שתגוונו עם זני התפוחים שתבחרו: גרני סמית, רד דלישס או כל סוג אחר. תענוג בכל ביס. מומלץ.

טארט טאטן תפוחים מקורמל
עוגות | פירות | חלבי
  • 5/0

עוגת תפוחים, במתכון הקל ביותר. העוגה ההפוכה הכי טעימה, עם מעט מרכיבים וקסם התפוח. מעדן צרפתי.

עוגת טארט טאטן תפוחים קלאסי ומופלא לשניים
  • 5/0

עוגת טארט תפוחים לשניים הוא יופי של קינוח שמתחשק לנו ארוחה רומנטית וטובה באוירה צרפתית. הטארט טאטן הוא טארט תפוחים הפוך שמתאפיין בשכבת סוכר מקורמל. קינוח קל להכנה ויפה. כמובן שאפשר להחליף את התפוחים בפירות אחרים כמו בננות, שזיפים, מנגו ועוד אבל אנחנו נצמדות לערב צרפתי מושלם. טארט טאטן תפוחים קל להכנה וטעים בתבנית 15 סמ.

עוגת מאג לבנה, עוגה מון בלאן בספל  בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

עוגת מאג הפוכה היא עוגה לבנה הנקראת גם עוגת מון בלאן במאג על שם ההר המושלג. עוגת מון בלאן בספל העטופה בטעמי קוקוס וניל ושקדים, תענוג בכל ביס. העוגה בדרך כלל מוגשת כעוגת מאג הפוכה: הופכים בעדינות את הכוס על צלחת הגשה, מפזרים זיגוג קוקוס מפזרים פתיתי קוקוס ומגישים.

תגובות והערות: (1)
ליז
24/10/2022

עוגות נהדרות !


כתוב תגובה או הערה:
יש להזין שם
יש להזין הערה