ארוחה לשניים, עוגות לשניים קינוחים לשניים

ארוחה לשניים, עוגות לשניים קינוחים לשניים

לא רק בחג האהבה אנחנו צריכות וצריכים מתכונים לארוחה זוגית, לקינוח זוגי אלה לאורך כל השנה. לפניכם המון מתכונים קלים ומהירי הכנה לארוחה זוגית טובה שבסופה קינוח טוב. המון מתכונים בכמות המתאימה לשניים: עוגות, קינוחים, מרקים ועיקריות והכל בכמות שמספיקה ל-2. כמובן שאפשר להכין גם בחג האהבה אבל אצלנו חג האהבה הוא כל השנה.

*לעוד בלוגים בנושאים שונים - לחצו כאן.

**לעוד 39 מתכונים לארוחות זוגיות - לחצו כאן.

***לעוגות בקוטר 15-18 ס"מ שלא תפסיקו להכין - לחצו לכאן.

****לעוד מרקים לשניים לחצו כאן.

*****לעוד קינוחים לשניים.

******לעוד עוגות מאג ל-2 לחצו כאן

 

ג'מבליה אדומה הארוחה הכי טעימה עם עוף אורז וירקות לשניים
  • 5/0

גמבליה היא מנה מסורתית מלואיזיאנה, עם השפעות צרפתיות וספרדיות. גמבליה מורכבת באופן מסורתי משילוב של אורז, עוף וירקות. הארוחה המועדפת מלואיזיאנה, היא עמוד התווך בארוחות, מסיבות וחגיגות. לגמבליה האדומה יש כוחות התחדשות מדהימים. בין אם בסיר ענק להאכיל מאה איש או סיר קטן להאכיל שניים. אורז חם מהול בעגבניות עסיסיות חריפות, ירקות, נקניק ועוף היא ארוחה טעימה וקלה להכנה.

מרק עגבנית קרמי לשניים
  • 5/0

אין דבר טוב יותר מקערה חמה של מרק עגבניות ושמנת המוכן תוך זמן קצר. מרק עגבניות טעים טעים וקל להכנה. כבר הזכרנו שעגבנייה היא בצבע של לב?

מוס שוקולד לשניים
  • 5/0

מוס שוקולד עם מרקם קרמי מתוק, ממכר ומתמוסס בפה. שוקולד רך וטעים בכל ביס. הקינוח הכי שווה שאנחנו מכירות.

תבשיל עוף ובצל אדום לשניים
  • 5/0

מתכון חזה עוף עם בצל ושום הוא תבשיל עוף עם ארומה מדהימה. הבישול הארוך בסיר נותן את הטעמים המיוחדים של חמין. תבשיל עוף עם חזה עוף וטעם הבצלים הנספגים בו היא ארוחה פשוטה להכנה וטעימה מאוד.

עוגת גזר לשניים
  • 5/0

עוגת גזר הכי טעימה בעולם היא הקינוח המושלם לסיום ארוחה זוגית טובה ונעימה. מתכון נפלא וקל להכנה של עוגת גזר נימוחה, עם קרם גבינה משגע ומקושטת בצימוקים. עוגת גזר קטנה, קוטר תבנית 15 ס"מ, שתוכלו גם להביא לעבודה ולחלוק רק עם החברים הטובים.

עוגיית שוקולד צ'יפס ענקית לשניים
  • 5/0

עוגיית שוקולד צ'יפס גדולה, ענקית כ-13 ס"מ, יפה וטעימה שאפשר להכין לסיום ארוחה טובה או במפגש נעים על כוס קפה. עוגיית שוקולד צ'יפס ענקית, עוגייה קלה להכנה וטעימה טעימה. המתכון מתאים ל- 2 עוגיות. אבל אנחנו ברוחב לב נוציא רק אחת ונחלוק באהבה. טעים טעים.

מרק קישואים וגזר לשניים
  • 5/0

מרק קל להכנה, בריא, קרמי, משביע וטעים. מלא קישואים, גזר, סלרי, בצל, פטרוזיליה קצוצה. מנה ראשונה נהדרת בארוחה זוגית טובה.

פודינג תפוזים לשניים
  • 5/0

פודינג תפוזים או רפרפת תפוזים הוא מעדן מושלם ודרך מצוינת לסיים ארוחה זוגית טובה. קינוח טעים וקל להכנה. אפשר להכין את פודינג תפוזים גם יום לפני הארוחה ולשמור במקרר.

גולש הונגרי לשניים
  • 5/0

גולאש הונגרי מסורתי הוא תבשיל בקר בסיר אחד. קל להכנה וטעים מאוד. שהמנה מוכנה הבשר רך וטעים וספוג בטעם התבלינים. מעדן. הצמחונים יכולים להחליף את הבשר בטופו.

עוגת תפוחים ואגוזים לשניים
  • 5/5

עוגת תפוחים קלה להכנה וטעימה. הדרך הנכונה לסיים ארוחה זוגית מוצלחת. הלחות והרכות שבעוגה והטעם הנהדר והמתוק עם ריח של תבליני קינמון ותפוח טרי . עוגה קטנה וטעימה ללא מוצרי חלב. עוגת תפוחים ואגוזים לעוגה בתבנית קוטר 15 סמ.

מרק פטריות ועירית לשניים
  • 5/0

מרק פטריות נהדר לשניים בחורף קר וגשום. מרק פטריות קטן, אבל מספיק. פשוט להכנה אבל מרשים. מרק פטריות עם עירית וגרגרי חרדל המוסיפים טעם מיוחד נהדר. מרק פטריות קרמי מהיר הכנה וטעים מאוד. מתאים כמנה ראשונה בארוחה זוגית טובה.

עוגת שוקולד וקפה לשניים
  • 5/0

עוגת שוקולד ונס קפה ממכרת היא הקינוח הנכון אחרי ארוחה טובה לשניים. עוגת קפה בחושה וקלה להכנה, עוגה מהירת הכנה עם טעמים מתוקים ועמוקים של קפה ואם רוצים, אפשר להוסיף ציפוי שוקולד חגיגי. עוגת שוקולד וקפה בתבנית 15 סמ.

עוגת גבינה ואייריש קרים לשניים
  • 5/0

עוגת גבינה קטנה עם אייריש קרים משובח זהו קינוח אלגנטי וקל להכנה אחרי ארוחה טובה לשניים. עוגה בתבנית 10 סמ קטנה ונהדרת אחרי ארוחה אלגנטית לשניים או רק לצד הקפה. עוגה קלה להכנה וטעימה מאוד.

עוגת פודינג לימון לשניים
  • 5/0

עוגת פודינג ולימון לזוג הוא קינוח בהיר, עדין ולימוני ויש בו שני קינוחים יחד, כאשר התערובת נפרדת כמו בקסם לשתי שכבות לאחר שהיא נאפית בתנור - שכבת פודינג עשירה ועליה שכבת עוגה רכה. הדרך הכי נהדרת לסיים ארוחה זוגית טובה.

עוגת פודינג בננה במיקרוגל לשניים
  • 5/0

עוגת ספוג פודינג בננה לזוג היא גן עדן לאוהבי הפודינג. עוגה עם בננה ועם סירופ זהוב וטוויסט של קינמון. אנחנו מהמרות שתסיימו את הקינוח בפחות זמן מזמן הכנתו. קינוח נהדר וקל להכנה שחיממתם במיקרוגל בכלום זמן.

פודינג אורז לשניים
  • 5/0

פודינג אורז בספל הוא קינוח קל להכנה, מתוק וטעים מאוד לסיום ארוחה טובה וטעימה. כמו כן, זאת דרך מצוינת לעשות שימוש נהדר בשאריות אורז. פודינג אורז במאג קל להכנה ומקושט במעט קינמון, המוכן בפחות מ-5 דקות.

עוגת מאג אפרסמון, עוגת אפרסמון במאג קלה להכנה וטעימה
  • 5/0

עוגת אפרסמון בספל היא קלה להכנה וטעימה מאוד. עוגת אפרסמון בכוס היא רכה וטעימה עוגה בחושה וקלה להכנה. טעם מיוחד, טעים ונהדר. מי שאוהב אפרסמונים כמותנו חייב לאמץ. זה פרי שכנראה נברא כדי להיות בעוגה. תענוג בכל ביס.

עוגת קונפטי לשניים
  • 5/0

שאנחנו מתכננות ארוחה זוגית טובה שבסופה נחגוג את יום ההולדת לבן או בת הזוג עוגת קונפטי היא העוגה המושלמת. עוגת קונפטי היא עוגת יום הולדת, עוגה חגיגית מלאה סוכריות צבעוניות וטעימות הנמסות בפה ביחד עם עוגת הספוג הלימונית. עוגה קלה להכנה, חגיגית וטעימה. עוגה לתבנית 15 סמ.

עוגיות סוכר קוקוס נהדרות
  • 5/4

מאז שהתוודענו לסוכר הקוקוס אנו מחליפות בו פעמים רבות את הסוכר הלבן. אין לו יתרונות בריאותיים משמעותיים על פני ממתיקים אחרים אך כיוון שהוא פחות מעובד, סוכר קוקוס נחשב לאופציה בריאה יותר. הסיבה שאנו משתמשות בו, היא טעמו. סוכר קוקוס מביא עמו טעמים ועומקים של קרמל ואגוזיות. בעוגיות סוכר אלו סוכר הקוקוס הוא אשר מביא את הטעם לשולחן. אם לא התנסיתם עד היום בסוכר קוקוס זה מתכון טוב להתחיל.

עוגת מאג ליום הולדת, עוגת יום הולדת במאג, עוגת קונפטי במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

לפעמים צריך לדחות את מסיבת היום הולדת לסוף השבוע או למועד אחר, אבל אנו רוצות בכל זאת לציין את התאריך החשוב והמשמח. עוגת יום הולדת בכוס היא הפתרון. עוגת וניל במאג עם סוכריות צבעוניות היא עוגה קלה להכנה, חגיגית וטעימה שאפשר גם לקשט בנר זיקוק.

עוגת שוקולד קמח בננה ירוקה לשניים בתבנית אינגליש קייק קטנה
  • 5/0

עוגת שוקולד קטנה עם קמח בננה ירוקה היא פתרון אמיתי. לא תמיד שאנחנו רוצות להזמין את החברה לקפה ועוגה אנחנו רוצות להגיש עוגה גדולה מלאה פחממות שניישר וניישר וניישר וזה לא נגמר. כאן. בעוגת השוקולד הקטנה עם קמח בננה ירוקה אם ניישר וניישר-הסוף קרוב. כי זאת עוגת אינגליש קייק קטנה וטעימה ובזכות כך שהעוגה עם קמח בננה ירוקה שגם יותר משביע נראה לנו שפרוסת עוגה יפה עם כוס קפה תספיק לכל הביקור. עוגת שוקולד קטנה וחכמה שלא תפסיקו לישר וגם אז זה לא נורא.

תגובות והערות: (0)

כתוב תגובה או הערה:
יש להזין שם
יש להזין הערה