40 מתכונים להכנת עוגה במאג במיקרוגל בפחות מ-5 דקות

40 מתכונים להכנת עוגה במאג במיקרוגל בפחות מ-5 דקות

אצלנו כבר עברו הימים שבשביל להכין עוגה טובה עם הקפה אנחנו צריכות הרבה מצרכים וזמן. עכשיו, שיש מיקרוגל, אנחנו מכינות עוגות במאג. מהר מהר וטעים טעים. הם מוגשות טריות, רכות ונהדרות. כל עוגת ספל נהדרת ניתן גם לאפות בתנור, אבל כמובן שהיא לוקחת יותר זמן.

* באתר שלנו יש עוד מעל 40 מתכונים לעוגה במאג - לצפייה לחצו כאן.

**לעוד בלוגים - לחצו כאן.

עוגת מאג תותים, עוגת תותים במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

כאשר עונת התותים מגיעה והתותים מופיעים על המדף יפים, אדומים וטעימים אנחנו כבר מרגישות את הקיץ באוויר. עוגת תותים בספל קלה להכנה וטעימה ואם מתחשק לנו אנחנו גם מכינות אותה יותר מפעם אחת ביום. שערורייה.

עוגת מאג שוקולד צ'ילי, עוגת שוקולד צ'ילי במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

עוגת מאג שוקולד עם תוספת אבקת צילי הוא שילוב שהגיע ממקסיקו עם האצטקים ונשאר פופולרי גם היום. עוגת שוקולד צילי בכוס היא עוגת מאג בחושה עם מעט אבקת צילי התורמת לתענוג מתוק חריף ועדין. עוגת שוקולד צילי בכוס עם נגיעת צ'ילי הוא שילוב מנצח. אפשר לקשט במעט צילי גרוס מעל. עוגה מתוקה וטעימה עם תפנית דרום אמריקאית משובחת.

עוגת מאג מרציפן, עוגת מרציפן במאג בפחות מ-5 דקות.
  • 5/0

עוגת מרציפן בספל היא עוגה בחושה, מתוקה וטעימה. קלה להכנה ומהירת הכנה. בדרך כלל משתלב המרציפן לציפוי או קישוט עוגה אך כאן הוא בסיס העוגה ומורגש בכל ביס. עוגת מרציפן בכוס מוכנה תוך 5 דקות. רבים קוראים לה עוגת הביוקר, אבל כאן הביוקר הוא הטעם. מעדן.

עוגת מאג נוטלה, עוגת נוטלה במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/5

אתם אף פעם לא יכולים לטעות אם בחרתם להכין עוגת נוטלה בספל. עוגה מתוקה ועסיסית בטעם קרם אגוזים משובח. עוגת נוטלה בכוס המוכנה בפחות מ-5 דקות. אל תקראו לה עוגת שוקולד זאת עוגת קרם אגוזים במאג. תענוג אמיתי וטעם מושלם.

עוגת מאג קלמנטינה, עוגת קלמנטינה במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

עוגת קלמנטינה בספל היא עוגה עם טעם מיוחד, רענן ומתוק. עוגה קלמנטינה בכוס היא חורפית ונפלאה שתכינו במהירות ובקלי קלות. שימו מים על האש לקפה ולכו להכין את העוגה הנפלאה היא תאיר לכם את היום.

עוגת לימון במאג מוכנה ב-2 דקות, עוגת מאג לימון הכי טעימה
  • 5/0

לימון הוא אחד המרכיבים הקלאסיים שיש בכל בית וכמוהו גם העוגה. לכן שמתחשק לנו חטיף מהיר לאחר צהרים קריר בגינה עוגת לימון בספל זאת האפשרות שתמיד חוזרת ועולה. מאג קייק לימון הוא פתרון קלאסי ומהיר ההכנה. עוגת לימון במאג מתוקה, חמה, טעימה, לחה ומרעננת והכל ב-2 דקות.

עוגת גזר במאג מוכנה במיקרוגל תוך דקה וחצי, עוגת מאג גזר משגעת
  • 5/0

עוגת גזר בספל המוכנה במיקרוגל תוך דקה וחצי. אם אתם אוהבים עוגות גזר כמותנו אתם תתאהבו בעוגה האישית הקטנה והקלה להכנה הזאת. עוגת גזר בספל, או כמו שקוראים לה באנגלית, מאג קייק. עוגת גזר אישית חמה וטעימה שהכנתם ברגע. מתפללים לאלוהי המיקרוגל שהיא תצא טוב והוא תמיד מקשיב.

עוגת מאג גבינה, עוגת גבינה במאג, עוגת גבינה פירורים במאג מעלפת
  • 5/0

שבעלי שואל אותי "איזה עוגה יש בבית?" אני בדרך כלל עונה לו: "איזה עוגת מאג תרצה?" כי בו נודה, עוגה במאג היא עוגה טרייה וטעימה המוכנה בחמש דקות. "עוגת גבינה בספל" היא התשובה המככבת בדרך כלל. עוגת מאג גבינה ופירורי עוגיות. רכה, וטעימה. מיוחדת ויחד עם זאת קלאסית, עוגה קלה להכנה ושתמיד מצליחה.

עוגת מאג בננה הכי טעימה וקלה להכנה, עוגת בננה במאג ב-2 דקות
  • 5/0

עוגת בננה בספל היא עוגת בננה אישית מטריפה. עוגה מתוקה, טעימה והקינוח הכי קל וטעים שתכינו אי פעם. עוגת בננה במאג קלה להכנה ומהירת הכנה. רק 2 דקות אפייה.

עוגת מאג פירות יער, עוגת פירות יער במאג הכי טעימה בעולם!
  • 5/0

עוגת פירות יער בספל עם הטעם הנהדר וכתמי הצבע הצבעוניים, תמיד לוקחת אותנו ליערות ירוקים ובהם מיני צמחים בעלי פרחים צבעוניים חמצמצים וטעימים. עוגת פירות יער בכוס היא קלה להכנה ומכניסה לשלווה נעימה וטעימה בכל ביס ואנחנו מדמיינות את עצמנו מלקטות אותם בין שבילי היערות.

עוגת לוטוס במאג שתכינו בקלי קלות, עוגת מאג לוטוס חלומית
  • 5/0

עוגת מאג לוטוס היא עוגה מתוקה וטעימה ומהירת הכנה שתכינו במיקרוגל. אצלנו כבר עברו הימים שאנחנו מכינות עוגות גדולות בשביל שתהיה לנו פרוסת עוגה טעימה עם הקפה. עלינו על טריק ענק: עוגת לוטוס אישית, רכה, מתוקה וטעימה. עוגת לוטוס בספל שהכנו בפחות מ-5 דקות. גאוני.

עוגת מאג אפרסמון, עוגת אפרסמון במאג קלה להכנה וטעימה
  • 5/0

עוגת אפרסמון בספל היא קלה להכנה וטעימה מאוד. עוגת אפרסמון בכוס היא רכה וטעימה עוגה בחושה וקלה להכנה. טעם מיוחד, טעים ונהדר. מי שאוהב אפרסמונים כמותנו חייב לאמץ. זה פרי שכנראה נברא כדי להיות בעוגה. תענוג בכל ביס.

עוגת מאג שוקולד וגראפה, עוגת שוקולד וגראפה במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

עוגת גראפה בספל היא קינוח נהדר, המכיל את המשקה האלכוהולי גראפה. עוגת שוקולד וגראפה בכוס קלה להכנה, רכה וטעימה מלאה טעם של גראפה עם מרקם שוקולדי מהנה והכל תוך -5 דקות. עוגה לבוגרים שבינינו ומי שלא ניסה עד כה גראפה זה הזמן לנסות. תתענגו על כל ביס.

עוגת מאג בננה ושוקולד, עוגת בננה ושוקולד במאג הכי טעימה
  • 5/0

עוגת בננה ושוקולד בספל הינו שילוב מנצח וקל להכנה. עוגה רכה ואוורירית, עם תערובת מענגת של כמו מוס שוקולד ובננה בכל ביס. זוהי העוגה הכי ידידותית גם לילדים, תנו לקטנטנים למעוך את הבננה, הם ירגישו ממש כמו שפים קטנים. עוגת בננה ושוקולד בכוס קלה להכנה וטעימה טעימה והכל בפחות מ-5 דקות.

עוגת מאג ליים, עוגת ליים במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

עוגת ליים בספל היא עוגה לימונית וטעימה המאופיינת בחמיצות מעודנת וארומה ייחודית. הליים שונה מהלימון בטעמו בצבעו ובגודלו. כך שלמרות הדמיון עוגת ליים בכוס היא מעדן מסוג אחר. שאין ליים טרי בחנויות אנחנו לא מוותרות וקונות מיץ ליים בחנויות הטבע.

עוגת מאג דבש, עוגת דבש במאג הכי מנצחת וטעימה
  • 5/4

עוגת דבש בספל מלאה במתיקות טבעית ובטעם נהדר. עוגת דבש בכוס היא עסיסית, מתוקה וקלה להכנה. היינו אומרות שעוגת הדבש בכוס מתאימה גם לראש השנה אבל אנחנו אופות אותה כל השנה במסגרת אכילת מוצרים בריאים טעימים וטבעיים.

עוגת מאג דובדבנים, עוגת דובדבנים במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

עוגת וניל ודובדבנים בספל הם שילוב מנצח שמספק את כל החושים. עוגת מאג קלה להכנה שהיא חגיגה אמיתית, מתוקה וטעימה והכי נפלא שהיא מוכנה בפחות מ-5 דקות.

עוגת מאג אייריש קרים, עוגת אייריש קרים במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

אוהבים אייריש קרים? סביר מאוד שכן. עוגת אייריש קרים בספל לבוגרים שבינינו. הליקר האירי בעוגה מתוקה וחלומית. עוגת אייריש קרים בכוס היא עוגה קלה להכנה וטעימה. לא סתם אייריש קרים נחשב לאחד הליקרים הטובים והוא משבח את העוגה על ידי הוספת טעמו המתוק והעשיר. חגיגה.

עוגת מאג דלעת, עוגת דלעת במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

עוגת דלעת בספל היא חגיגה אמיתית לערב סתיו נהדר. עוגת דלעת בספל היא מלאה במתיקות טבעית ובוויטמין A. עטרו את העוגה במעט קצפת, הניחו בקעריות קטנות אגוזים קצוצים ושוקולד צ'יפס וכל אחד יוכל להוסיף לקצפת את התוספת המועדפת עליו. עוגה דלעת במיקרוגל קלה להכנה מלאה בטעם והכל בפחות מ-5 דקות. למה מגיע לנו כל הטוב הזה?

עוגת מאג רום, עוגת רום במאג בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

עוגת רום בספל הוא קינוח נהדר המכיל את המשקה האלכוהולי החזק - רום. ברוב האיים הקריביים, עוגות רום הן קינוח מסורתי של תקופת החגים, שמקורו בפודינג החג. עוגת רום בכוס קלה להכנה, רכה, מתוקה וטעימה טעימה המוכנה תוך -5 דקות. לבוגרים שבינינו.

עוגת מאג שוקולד נהדרת, עוגת שוקולד  במאג הכי מושלמת
  • 5/0

עוגת שוקולד בספל עם קראנץ של אגוזי פקאן משודרגים המשתלבים יחד לעוגת שוקולד במאג מנצחת. עוגה עם קקאו משובח בספל לחה, רכה וקטיפתית נמסה בפה בכל ביס. מתכון בשלוש דקות: עוגת שוקולד במיקרו. לא תמצאו מתכון יותר שווה לעוגת שוקולד בכוס. טעים ברמות על! זה טעים, מתכון שכיף להכין עם הילדים ולא צריכים מיקסר

עוגת מאג ארל גריי עם לימון, עוגת ארל גריי במאג הכי נפלאה
  • 5/5

עוגת תה ארל גריי בספל לוקחת את אותם טעמי תה מחממי הלב והופכת אותם למשהו המחמם את הלב והנשמה לא פחות. עוגת ארל גריי במאג עם טעם מתוק, מבושם ולימוני. עוגת ארל גריי אישית ואלגנטית, עשירה וטעימה. לפינוק מושלם שהכנתם בקלי קלות.

עוגת מאג שיבולת שועל וקינמון בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

עוגת שיבולת שועל בספל היא חגיגה אמיתית. עוגת שיבולת שועל בכוס היא עוגה נהדרת בתחילתו של יום. ארוחת בוקר במאג, גם טעימה גם משביעה גם מתוקה ומלאה המון דברים טובים והכל בפחות מ-5 דקות. מדהים.

עוגת מאג קרמל, עוגת קרמל במאג  שמכינים בפחות מ-5 דקות
  • 5/0

עוגת קרמל בספל היא עוגה בחושה ומתוקה המקבלת את הטעם המיוחד מהסוכר החום, נסו להחליף בסוכר דמררה זאת גם אפשרות מצוינת. עוגה קלה להכנה וטעימה מאוד, אם אם גם אוהבים את טעם הקרמל כמותנו אין לכם מה להתלבט וכל הטוב הזה בפחות מ-5 דקות ויש לנקות רק קערה כפית וכוס. הגזמנו.

עוגת מאג למשלוחי מנות לפורים ואירועים משמחים
  • 5/0

משלוח מנות עם עוגות במאג, רעיון הכי מיוחד למשלוח מנות. פורים מגיע ואנחנו רוצות לשלוח משלוחי מנות שיהיו טעימים, סטנדרטים אבל עם טוויסט גאוני, שכל מי שיקבל יהיה שמח. הרעיון הוא משלוח מנות ובו לא עוגה גדולה אלה עוגה במאג, הנשאר כמתנה. עם עוגיות סוכר עם סוכריות צבעוניות וממתקים קנויים הקשורים לשמחה וחג שקנינו בחנות ממתקים. בוחרים ממגוון העוגות במאג שבאתר את העוגה במאג שאתם רוצים. קישור בהמשך. משתמשים ברעיון עוגה במאג גם לאירועים חגיגיים.

עוגת מאג קשת בענן, עוגת קשת בענן במאג הכי טעימה
  • 5/0

עוגת קשת בענן בספל היא סיפור על צבעוניות נהדרת. עוגת מאג בכוס בצבעים שאתם אוהבים התורמת לאווירה של כייף וחגיגה והיא מוסיפה משהו מתוק וטעים לאחר צהרים מלא קסם בגינה. עוגת מאג טעימה וקלה להכנה שכייף להכין עם הילדים. על מנת לראות קשת יש לעמוד בין השמש ובין הגשם ולהסתכל לכיוון הגשם כאן אנחנו רק מסתכלות לתוך כוס המאג ומתמלאות בצבעוניות משמחת.

עוגת מאג שוקולד קמח בננה ירוקה, עוגת שוקולד קמח בננה ירוקה במאג  מוכנה ב-5 דקות עבודה
  • 5/0

עוגת שוקולד עם קמח בננה ירוקה בספל היא תענוג על אמיתי. למה תענוג על? דבר ראשון הקמח נחשב מזון על. נותן תחושת מלאות, ללא גלוטן מתאים גם לסוכרתיים. דבר שני, מדובר בעוגת שוקולד בספל טעימה טעימה, מתוקה ואורירית. אז איך הקמח בננה ירוקה משפיע על טעם העוגה? לא משפיע. הוא בעל טעם ניטרלי ונהדר כתחליף לקמח. עוגת שוקולד במאג מקמח בננה ירוקה ועוד המון דברים טובים היא עוגה טעימה במיוחד ליד הקפה ואת כל הטוב הזה הכנו ב-5 דקות עבודה מקסימום. כי העל נדבק גם בנו.

עוגת מאג שוקולד פליאו, עוגת שוקולד פליאו במאג בפחות מ-5 דקות
עוגות | עוגת מאג | פרווה
  • 5/0

חסידי דיאטת פליאו יאהבו את העוגה הזאת. זו דרך נהדרת לפנק את עצמך בלי רגשי אשמה. מכיוון שעוגת הפליאו הזאת נטולת גלוטן, נטולת חלב, דלת שומן ועם שמן זית. כמעט כולם יכולים ליהנות ממנה. תחושה נעימה של עוגה שאתה אוכל וזה עם הרבה ללא.

עוגת מאג שקדים קטוגנית ב-5 דקות עבודה, עוגת שקדים קטוגנית במאג ב-5 דקות עבודה
עוגות | עוגת מאג | פרווה
  • 5/0

עוגת שקדים קטוגנית בספל היא עוגה קטנה וטעימה שעשויה מקמח שקדים משובח. עוגת מאג שקדים שלפניכם מתאימה לכולם, אבל גם למי שבדיאטה הקטוגנית. עוגה טעימה וקלה להכנה שמכינים ב-5 דקות ואפשר לקשט בקצפת עם תותים או בכל רעיון. עוגת שקדים קטוגנית במאג תאפשר לכם לאכול עוגה במהירות ובקלי קלות כי כבר עברו הימים שבשביל פרוסת עוגה איכותית הכנו עוגה גדולה. העוגה מתאימה גם לכל מי שמחפש עוגה טעימה מאוד בקלות ובמהירות וללא קמח.

עוגת מאג שקדים קטוגנית ב-5 דקות עבודה, עוגת שקדים קטוגנית במאג ב-5 דקות עבודה
עוגות | עוגת מאג | פרווה
  • 5/0

עוגת שקדים קטוגנית בספל היא עוגה קטנה וטעימה שעשויה מקמח שקדים משובח. עוגת מאג שקדים שלפניכם מתאימה לכולם, אבל גם למי שבדיאטה הקטוגנית. עוגה טעימה וקלה להכנה שמכינים ב-5 דקות ואפשר לקשט בקצפת עם תותים או בכל רעיון. עוגת שקדים קטוגנית במאג תאפשר לכם לאכול עוגה במהירות ובקלי קלות כי כבר עברו הימים שבשביל פרוסת עוגה איכותית הכנו עוגה גדולה. העוגה מתאימה גם לכל מי שמחפש עוגה טעימה מאוד בקלות ובמהירות וללא קמח.

תגובות והערות: (3)
גלית
02/07/2022
 גלית

תודה רבה על המתכונים. הכנתי כבר כמה מתכונים, אז יכולה לומר שהם ממש טעימים וקלים להכנה. תודה.

שני
24/07/2021

איזה כייף לשמוע. תודה :)

עירית
24/07/2021
 עירית

מקסים. תודה על המתכונים.


כתוב תגובה או הערה:
יש להזין שם
יש להזין הערה