עוגות בקוטר 18 - 15 ס"מ שלא תפסיקו להכין

עוגות בקוטר 18 - 15 ס"מ שלא תפסיקו להכין

לפעמים אנחנו צריכות עוגה קטנה. אומנם יש מתכונים של עוגות גדולות אבל אז צריך לחשב את ההפחתה של המרכיבים. של כל מרכיב. לא עוד. לפניכם עוגות קטנות, טעימות, קלות להכנה ומהירות הכנה שכדאי להכיר.

באתר שלנו יש לנו עוד המון עוגות ובגדלים שונים גם יותר גדולות וגם יותר קטנות, לצפייה לחצו כאן. 
העוגה הכי קטנה והכי קלה להכנה וטעימה טעימה, עוגת מאג. לעוגות במאג- לחצו כאן. 

לעוד בלוגים - לחצו כאן.

 

עוגת גזר לשניים
  • 5/0

עוגת גזר הכי טעימה בעולם היא הקינוח המושלם לסיום ארוחה זוגית טובה ונעימה. מתכון נפלא וקל להכנה של עוגת גזר נימוחה, עם קרם גבינה משגע ומקושטת בצימוקים. עוגת גזר קטנה, קוטר תבנית 15 ס"מ, שתוכלו גם להביא לעבודה ולחלוק רק עם החברים הטובים.

עוגת גבינה לשניים
  • 5/0

עוגת גבינה מדהימה וטעימה, קלה מאוד להכנה, עם בסיס פריך מפירורי עוגיות או ביסקווטים עם מלית גבינה רכה ועשירה. הדרך הכי נהדרת לסיים ארוחה זוגית טובה או מפגש לקפה ועוגה. עוגת גבינה המתאימה מאוד גם לחג השבועות. עוגת גבינה לתבנית 15 סמ.

עוגת היער השחור לשניים, עוגת שוקולד ודובדבנים בתבנית 15 ס"מ
  • 5/0

עוגת היער השחור לקינוח לאחר ארוחה זוגית טובה. עוגת שוקולד עם קצפת ודובדבנים, עוגת היער השחור בתבנית 15 ס"מ טעימה וקלה להכנה. העוגה נפוצה בכל רחבי העולם המערבי ומקורה בגרמניה. כאוהבות מאוד עוגות שוקולד איננו יכולות להכחיש כי השילוב של שוקולד ודובדבנים הוא שילוב מנצח. עוגה קלה להכנה וטעימה טעימה קינוח נהדר בארוחה טובה לשניים.

עוגת שוקולד ושקדים נהדרת בתבנית קוטר 18 ס"מ
  • 5/0

עוגת שוקולד ושקדים בתבנית קטנה קוטר 18 ס"מ. עוגה קלה להכנה מלאה בשוקולד ושקדים. לא תמיד אנו רוצות להכין עוגה גדולה. עוגת בקוטר 18 סנטימטר היא אידאלית, גם לא קטנה מידי וגם גדולה דיה כדי להספיק לכולם.

עוגת תפוחים ואגוזים לשניים
  • 5/5

עוגת תפוחים קלה להכנה וטעימה. הדרך הנכונה לסיים ארוחה זוגית מוצלחת. הלחות והרכות שבעוגה והטעם הנהדר והמתוק עם ריח של תבליני קינמון ותפוח טרי . עוגה קטנה וטעימה ללא מוצרי חלב. עוגת תפוחים ואגוזים לעוגה בתבנית קוטר 15 סמ.

עוגת שוקולד וקפה לשניים
  • 5/0

עוגת שוקולד ונס קפה ממכרת היא הקינוח הנכון אחרי ארוחה טובה לשניים. עוגת קפה בחושה וקלה להכנה, עוגה מהירת הכנה עם טעמים מתוקים ועמוקים של קפה ואם רוצים, אפשר להוסיף ציפוי שוקולד חגיגי. עוגת שוקולד וקפה בתבנית 15 סמ.

עוגת ג'ינג'ר ברד קטנה ונהדרת
  • 5/0

לא תמיד צריך להכין עוגה גדולה. שאנחנו נפגשות כמה חברות, עוגה קטנה ומספיקה, זה בדיוק מה שאנחנו צריכות. עוגת גינגר ברד קטנה בתבנית 18 סמ היא מעדן אמיתי עם הקפה או התה, עוגה בחושה הנותנת אוירה של חג. עוגה מתובלת בתבלינים חמים שיש בכל בית, עוגה רכה, טעימה וקלה להכנה. עוגת זנגוויל קטנה נחשבת עוגה של חורף אבל עם זיגוג הלימון היא מתאימה לכל השנה. כדאי שיהיה בבית תבנית בקוטר 18 סמ, יש עוד המון עוגות קטנות נהדרות שאפשר להכין בתבנית זו ראו קישור בהמשך.

עוגת וניל קטנה, עוגה בקוטר 18 ס"מ.
  • 5/2.5

עוגת וניל היא העוגה הכי טעימה וקלה להכנה, היא אחת העוגות האהובות עלינו גם בזכות כך שניתן להוסיף לה כל מרכיב שמתחשק והיא תשמור על טעם נהדר. לפניכם עוגת וניל מושלמת עטופה בקרם וניל נהדר. עוגה נפלאה וקטנה לאכול רק עם החברות הטובות.

עוגת קוגלהוף עם שוקולד, גראפה ואגוזי לוז, בתבנית קוגלהוף קוטר 17 ס"מ
  • 5/0

עוגה קטנה ואוורירית, מיוחדת ומלאה בשוקולד ואגוזי לוז או בכל אגוז אחר שתבחרו. עוגה קלה להכנה בתבנית עם הארובה. עוגה יוקרתית עם המשקה האלכוהולי גראפה המוסיף לעוגה עוד טעם מתקתק ונהדר. עוגה קוגלהוף בחושה, רכה וטעימה. שלא תפסיקו לישר. עוגה שתספיק לכולם. לא מה שציפיתם מעוגת שוקולד.

עוגת קונפטי לשניים
  • 5/0

שאנחנו מתכננות ארוחה זוגית טובה שבסופה נחגוג את יום ההולדת לבן או בת הזוג עוגת קונפטי היא העוגה המושלמת. עוגת קונפטי היא עוגת יום הולדת, עוגה חגיגית מלאה סוכריות צבעוניות וטעימות הנמסות בפה ביחד עם עוגת הספוג הלימונית. עוגה קלה להכנה, חגיגית וטעימה. עוגה לתבנית 15 סמ.

עוגת דלעת נהדרת ופריכה בתבנית קוטר 18 ס"מ
  • 5/0

לא תמיד אנחנו צריכות עוגות גדולות. עוגת דלעת נהדרת בתבנית 15-18 סנטימטרים העטופה בזיגוג אגוזים היא קינוח אמיתי. אם כי גם ללא הזיגוג מדובר בעוגה נהדרת. עוגת דלעת קטנה, רכה וטעימה העטופה בתבלינים. אך אל תתנו לכמות התבלינים להרתיע אתכם אפשר גם להשתמש רק בקינמון. אנו כמובן ממליצות לשים הכל. מה שלא תעשו יוצאת עוגת דלעת משגעת.

עוגת שוקולד ושמן זית עם שקדים הכי מדהימה בתבנית 18 ס"מ
  • 5/3.3

עוגת שוקולד הנראת נהדר ויש בה עושר יוצא דופן המגיע מהשמן זית. שהופך גם לאושר. עוגה ללא מוצרי חלב. עוגה יפה, רכה וטעימה, עם שוקולד ושקדים בכל ביס. עוגה נימוחה ואוורירית מלאה בשוקולד אמיתי ובשקדים לבנים קצוצים והשמן זית מוסיף מרקם נהדר. השילוב של שמן זית ושוקולד פשוט עובד.

עוגת קרם לימון מהממת בתבנית 18 ס"מ
  • 5/0

עוגת קרם לימון קלה להכנה, עוגה בחושה ומתוקה. קרם הלימון מעניק לעוגה טעם לימון חמאתי להפליא - יחד עם ציפוי נהדר של זיגוג לימון, שאינו חובה. עוגה מושלמת לחובבי הלימון. צרפנו גם מתכון להכנת קרם הלימון, אבל אנחנו השתמשנו בקרם לימון, למון קורד, בלועזית, קנוי. מה שהפך את העוגה לעוד יותר קלה להכנה. עוגת קרם לימון, עוגת למון קורד Lemon curd מהממת, טעימה ומתוקה לכל ארוחה חגיגית.

עוגת שוקולד וגראפה בתבנית 18 ס"מ
  • 5/0

עוגה קטנה ואוורירית, מיוחדת ומלאה בשוקולד איכותי ואגוזי לוז. עוגה יוקרתית עם המשקה האלכוהולי גראפה המוסיף לעוגה עוד טעם מתקתק ונהדר. בחושה, רכה וטעימה. שלא תפסיקו לישר. עוגה שתספיק לכולם.

עוגת שוקולד מ-2 מרכיבים בלבד, עוגת שוקולד  פאדג', עוגה ללא סוכר
עוגות | שוקולד | פרווה
  • 5/0

עוגת פאדג' קטנה, משני מרכיבים בלבד: שוקולד וביצים. קלה להכנה וטעימה טעימה. העוגה יכולה להיות פרווה או חלבית: זה תלוי בסוג השוקולד המריר שתבחרו. כל כך קלה להכנה וטעימה. זאת לא עוגה גבוה אבל מענגת. טעם השוקולד בכל ביס הופך אותה לחגיגה אמיתית. שימו לב שאין סוכר אלה תאוות השוקולד נטו.

עוגת דגני בוקר פירות, עוגת קורנפלקס, עוגת קורנפלקס פירות,
  • 5/0

עוגת קורנפלקס צבעוני. עוגה יפה וטעימה, עוגה מתוקה עם קראנץ קורנפלקס בכל ביס, קורנפלקס טריקס. קלה להכנה. מתאימה לכל מפגש חגיגי ומשמח.

עוגת שוקולד קטוגנית בתבנית קוטר 18 ס"מ
  • 5/0

עוגת שוקולד קטוגנית היא תענוג אמיתי. היא גם לא קטנה מידי וגם לא גדולה מידי. היא לא מתוקה מידי ויש לה טעם עמוק.אם רוצים אפשר להוסיף סוכר במקום ממתיק מלאכותי. עוגת שוקולד עם ציפוי שוקולדי ללא קמח. העוגה אינה רק לדיאטה הקטוגנית אלה מי שחשקה נפשו בעוגה טובה ללא קמח או סוכר. טעם אורירי עם ציפוי בצבע שוקולדי עמוק. אנחנו אפילו הכנו ממנה עוגת יום הולדת קטנה וביתית.

עוגת בנטו בתבנית 10 ס"מ הכי קלה להכנה והכי טעימה
  • 5/2.7

עוגת בנטו אישית ומהירת הכנה כי כאלו אנחנו לפנק לפנק לפנק. לפניכם מתכון קל להכנה המתאים לתבנית אפייה קוטר 10 ס"מ, שאיתו אפשר להכין עוגת בנטו משגעת. עוגה קלה להכנה מהירת הכנה וכייפית. עוגת בנטו בחושה בטעם שוקולד נהדר בעיטוף מתוק ומשגע.

תגובות והערות: (0)

כתוב תגובה או הערה:
יש להזין שם
יש להזין הערה